עמוד שאלות ותשובות (FAQ)

ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות נפוצות, שודאי עשויות לעשות לכם קצת סדר 🙂

במידה ורוצים לבצע שינויים בהזמנה, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות דרך המספר 073-7084321 או על ידי לחיצה על הכפתור Whatsapp או דרך שליחת הודעה לכתובת המייל info@shooglis.co.il ובמידה ומרכז ההזמנות לא העביר את החבילה לחברת המשלוחים, ניתן לבצע שינויים והתאמות מול נציג שירות.

במידה ורוצים להחליף יעד למשלוח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות דרך המספר 073-7084321 או על ידי לחיצה על הכפתור Whatsapp או דרך שליחת הודעה לכתובת המייל info@shooglis.co.il ובמידה והמשלוח עוד לא יצא, נשמח לעזור לכם להחליף או לתקן את כתובת היעד שהזנתם. 

ניתן כמובן לבצע משלוחים מהיום להיום במשלוח אקספרס.
במידה ומזמינים משלוח אקספרס לפני השעה 12:00 המשלוח יגיע באותו יום עסקים.
כאשר מזמינים לאחר השעה 12:00 המשלוח יגיע יום למחרת.

עלות המשלוחים משתנה בהתאם לאיזור וסוג המשלוח, בדף התשלום יהיה ניתן לראות את מחיר המשלוח על פי הקריטריונים של ההזמנה.

זמני מסירת המשלוחים הם מהשעה- 8:00 עד השעה- 22:00.
כאשר החבילה מוכנה ויוצאת מהסטודיו לידי חברת המשלוחים תקבלו הודעה עם עדכון סטטוס ההזמנה.

כאשר השליח יוצא ליעד מסירת המשלוח הוא יוצר קשר עם הנמען ומוודא שהוא נמצא, במידה ואין בכתובת אדם שיכול לקבל את המתנה, הם מתאמים ביניהם אם להשאיר את החבילה אצל שכן, ליד הדלת, או כל מקום אחר לבחירת הנמען.


אנחנו מבצעים משלוחים בפריסה ארצית, ניתן לבדוק על יעדים ספציפיים בלינק:
במידה והעיר או הישוב שאתם מחפשים לא נמצא בלינק ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר 073-7084321 ולברר מול נציג שירות.

ניתן לשלם בכרטיס אשראי,ביט, paypal, והעברה בנקאית.
לפרטים ניתן לפנות בwhatsapp של שירות הלקוחות.

במידה ורוצים להזמין מול נציג שירות ניתן ליצור קשר במספר: 073-7084321

ברגע שמבצעים הזמנה תישלח אליכם חשבונית למייל באופן אוטומטי.

  • במקרה של ביטול עסקה, המזמין זכאי לבטל עסקה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או החשבונית לפי המאוחר ביניהם וההודעה על ביטול תימסר לאתר בפקס, דוא”ל או דואר.
  • בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם- החזרת המוצר תעשה על חשבון הלקוח, האתר ישיב למזמין את מלוא הכסף ששולם, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך. 
  • בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין הזמנת המזמין למוצרים שסופקו בפועל- האתר ישיב את מלוא הסכום לצרכן והחזרת המוצר תעשה על חשבונו. 
  • לא ניתן לבטל עסקאות בהן נרכשו מוצרים פסידים כגון שוקולד, משקאות, בלון וכו’. 
  • במקרה של החזרות/החלפות, זכאי הלקוח להחזיר או להחליף את המוצר תוך 14 יום כקבוע בחוק הגנת הצרכן.
  • לקוח אשר קיבל מוצר במתנה זכאי להחלפה תוך 30 יום מיום קבלת המתנה. 
  • החלפה של המוצרים שהתקבלו תיעשה אך ורק במידה והחבילה לא נפתחה ובתיאום עם מרכז ההזמנות הטלפוני ב055-5577578. 
  • יש ליצור קשר לתיאום החלפה ולהשיב את המוצר כשהוא סגור. לצערנו, לא נוכל להחליף חלקים מהמארז, אלא רק את המארז בשלמותו. 

עדיין יש לך שאלה?

אנא פנה אלינו לקבלת מידע נוסף, נשמח לענות לך בשעות הפעילות 🙂 

ליצירת קשר